בדף זה נסביר הכיצד בא לידי ביטוי שירות יחסי הלקוח-חברה ושירות הלקוחות המתוחכם של DOA שרתים בכל הנוגע לתמיכה ומתן שירותים.
יש להבין עקרון גדול וחשוב מאין כמותו- שירות הלקוחות הוא בנוסף למקצועיות ואיכות המוצר מהווים את לב ליבם של שמירת גחלת העסק.
במידה וחושקים בכמות מכובדת של לקוחות, במוניטין שייצא למרחקים ובשם ההולך לפני החברה בכל פעולה אשר היא מקיימת- יש להקדיש מאמצים רבים בייעול שירות הלקוחות ועשייתו כדבר המקסימלי.
חשובה מאוד עצם ההתקדמות הטכנולוגית , והמערכתית, שירות הלקוחות מחויב באמצעים מתוחכמים, בדרכי התקשרות נוחים מצד הלקוח אליו ועוד כהנה וכהנה.
DOA שרתים מעניקה ללקוחותיה מספר אופציות להעמקת תמיכתם בנו, ולייעול מרבי של רמת השירות ביצירת הקשר.
ראשית אנו מציעים ליצור עמנו קשר דרך האתר. בלחיצת כפתור תגיעו לידי קשר עם אחת מנציגות השירות האדיבות והמקצועיות שברשותנו.
אלטרנטיבה ליצירת קשר זה הינו במייל, שלחו מייל ואנו נחזור אליכם במהירות מיידית עד לשעה תגובה.
בנוסף, ניתן להשאיר את מספר הטלפון שלכם באתר, ואנו נחזור אליכם במהירות.
לצד כל דרכי ההתקשרות הנ"ל מצוינים שירותי הלקוחות המעולים שלנו במספר פרמטרים נוספים שעורכן לא יסולא מפז: איכות ואדיבות השירות, מקצועיות וחמימות.
בנוסף להכל כמובן שהדבר החשוב ביותר בצם נתינת תמיכה בשירות לקוחות הינו פתרון הבעיה עצמה.
אנו מקדישים ימים ולילות בהכשרות מקצועיות לכל אחד ואחד מהעובדים אצלנו ומנותני השירות ללקוחותינו על מנת להגיע למיצוי מוחלט ולפתרון כלל הבעיות הנתקלות ברשתנו.
הלקוח שמגיע אלינו , או לחילופין החותם עמנו בעסקה או בקניית מוצר, מודע לעובדה כי הוא נתון בידיהם של אנשי מקצוע אמיתיים ואיכותיים, ללא פשרות בכל הנוגע למקצועיות ולאיכויות השירות והמוצר.
אנו מבהירים לכל לקוח ולקוח את ההרגשה שהוא היחיד והחשוב ביותר מבין כלל העבודה הנותרת לנו, וכי אנו עושים ככל שביכולתנו על מנת למגר כל תקלה ובעיה אשר הוא נתקל בה.
אנו מספקים אחריות בעל היקף רחב בכל הנוגע למוצרינו ולמתן השירות .
חשוב להבין, עצם הרכישה והפעלת העסק דרך אתר וירטואלי ברשת האינטרנט מרחיקה את יחסי לקוח- נציג שירות וחלקם מן הלקוחות יחושו בניכור כלשהו לפחות ביחס לביקור בחנות רגילה.
על כן אנו בונים את המרווח הנ"ל במתן שירות טוב יותר, מקצועי הרבה יותר, יעיל ואדיב מעבר לכל קנה מידה קיים.
מטרתנו הינם ביצירת לקוחותינו לאנשי השיווק של חברתנו אנו.
במידה והלקוח מרוצה-הוא מספר זאת לחבריו!
בכך אין לנו צורך במסעי שיווק ופרסום, די לנו במדד שביעות רצון גבוהה מאוד מקרב לקוחותינו ובכך אנו יוצרים מעגל של שיווק עצמי.
בנוסף למעלה משמונים אחוז מכלל לקוחותינו הינם לקוחות חוזרים, שנהנו מאיכות שירותנו בעבר וחזרו לבצע רכישות ושירותים נוספים בשנית, בשלישית וכן הלאה.
אנו מנסים לשנות בכל מאודנו את תחושת הניכור , וחוסר ה"חום" שמרגיש לעתים הלקוח בעת קבלת שירותים מאתר אינטרנטי.
על כן נתחייב לחום ולאדיבות , מכל נציג ונציג מטעמנו למען שביעות רצונכם המלאה!
אנו מבטיחים על השבת מיילים וחזרה במהרה לכל פניה ופניה של לקוח , לא יותר משעה לאחר בקשת המענה בשעות העבודה.
שעות העבודה הן כלדקלמן החל מ9:00 בבוקר ועד ל21:00 בלילה.